My Big Day!

Daisypath Wedding tickers

2012年8月10日星期五

金泰城晚餐

其實我很愛吃泰國菜,以前都經常到九龍城覓食,最愛吃青木瓜沙律、生蝦刺生和喝冬陰公湯。

可是我卻不太吃辣,有時一點辣也會受不了,所以我都一直保持著這種矛盾去吃泰國東西。

很久沒有吃泰國菜,於是和他到附近吃泰國菜館。

點了幾個不太辣的菜,除了咖哩比較普通、龍眼冰很淡外,金邊粉和蠔餅味道不錯,蠔餅有很多蠔,不只是吃麵粉,口感很好。

之後在街上看完「回到三國」大結局,結局令人無言,為何楊怡會遲30年才出現,而她又不變老,我寧可結局像巴不得爸爸還好。

這個星期不住的吃吃吃,差點忘記下個月要拍PRE WEDDING啦!

1 則留言:

  1. 有無去九龍城試過一間叫隆姐既泰國餐廳呢???
    佢有兩間架, 我講果間係馬會隔離個間.
    佢d野好好食架...個芒果冰超好飲. 生蝦刺生都勁好食, 不過佢個sauce好辣架....你應該食唔到
    [Liz ♥ Donald回覆08/15/2012 00:37:15]係呀..所以我次次去呢間都會飲佢既芒果冰架! 超好味
    清真牛肉館好好味架! 我之前都好鬼鍾意去食, 不過而家唔知點解無去食到.
    但其實我好掛住佢個牛肉餅架
    [版主回覆08/14/2012 13:36:14]我以前去九龍城都成日食呢間架~
    不過真係幾辣,但係因為味道唔錯,所以都頂硬上照食,不過就要成日飲凍野下火啦~~~其實九龍城真係好多好野食,我以前都鍾意食個間清真牛肉館同埋街邊有檔出名串燒^^

    回覆刪除